نشریه الکترونیکی ائل اوبا

و من آیاته خلق السّموات و الأرض و اختلاف ألسنتکم و ألوانکم إنّ فی ذلک لآیات للعالِمین

معرفی کتاب ترکان سومری ؛ سفر تمدن از سیبری به بین النهرین


لینک مطلب : http://eloba.ir/?p=6306

ترکان سومری: سفر تمدن از سیبری به بین النهرین: کاوش در ریشه های زندگی مدرن، تأثیر سومری ها بر مصر باستان، یونان باستان – جلد شومیز

Sumerian Turks : Civilization’s Journey from Siberia to Mesopotamia: Explore the Roots of Modern Life, Sumerian Influence on Ancient Egypt, Ancient Greece

هنگامی که این کتاب را برای اولین بار در دسامبر 2016 منتشر کردم، نوشته بودم که امیدوارم کتاب های تاریخ را در سراسر جهان تغییر دهد.

امروز، خوشحالم که بگویم نتایج مطالعات ژنتیکی منتشر شده در دو سال گذشته، تحقیقات و نوشته های من را تایید کرد. از آن زمان تاکنون سه کتاب دیگر منتشر کرده ام، “تئوری زبان خورشید اثبات شده است! تولد زبان ها و تمدن ها” (دسامبر 2017)، “منشا یونان باستان، اتروسک ها و روم” (مارس 2018)، و  ریشه های سومری زبان های هندو اروپایی” (دسامبر 2018).

در زمینه باستان شناسی، مطالعات پیشگامانه زیادی در دو سال اخیر منتشر شده است که تضمین شده است کتاب های تاریخ را تغییر دهد. اینها شامل نتایج تحقیقات در مورد مردم پارینه سنگی بالایی سیبری (عصر حجر) از جمله به اصطلاح اسرارآمیز اوراسیاهای شمالی باستان، خاستگاه تمدن یونان، اتروسک هایی که روم را پایه گذاری کردند، و همچنین مکان های باستانی در ترکیه / آناتولی، ایران، آسیای مرکزی ، اروپا و قاره آمریکا است.

ردپای ژنتیکی به اصطلاح مرموز اوراسیاهای شمالی باستان که اولین شواهد ژنتیکی آنها به 24000 سال پیش برمی گردد و اکنون سرزمین مادری آنها منطقه ای است که من در این کتاب پیشنهاد کرده بودم، در ایران، قفقاز و آسیای مرکزی پیدا شد.

قدمت برخی از آنها به عصر برنز، دوران شکوفایی اولین تمدن های بزرگ جهان، که با سومر در 3000 سال قبل از میلاد شروع شد، می باشد.

این مطالعات ژنتیکی همچنین مهاجرت از سیبری به خاور نزدیک، اروپا، آسیای مرکزی را به اضافه مهاجرت های شناخته شده از سیبری به قاره آمریکا تایید می کند، درست همانطور که من مدت ها قبل از انتشار این مطالعات در اینجا اشاره کرده بودم!

با این کتاب، افشاگری های پیشگامانه ای را در مورد ریشه های زندگی مدرن کشف خواهید کرد. چگونه به جایی که امروز هستیم رسیدیم؟ تمدن‌های باستانی سومر و مایا که از نظر فیزیکی جهانی از هم جدا بودند، واقعاً چگونه به هم مرتبط بودند؟ مروری که طیف وسیعی از موضوعات را از مهاجرت‌های انسانی 50000 سال پیش تا Gobeklitepe، اولین معبد تاریخ، اولین جامعه مادرسالاری با سوابق مکتوب، عیلام، و تا کیش خورشید حتیان را پوشش می‌دهد.

پاسخ بسیاری از معماهای حل نشده را در یک کتاب کوتاه کشف کنید!

چرا سومری ها و مصری ها اهرام می ساختند؟

چه کسی چرخ را اختراع کرد و کجا آن را انجام داد؟

سومری ها چگونه بر تمدن های باستانی دیگر از جمله مصر، هند، یونان، روم و زندگی مدرن ما از جمله زبان های امروزی ما تأثیر گذاشتند؟

همه اینها سؤالات مهمی هستند که منتظر پاسخ هستند، اما یک سؤال وجود دارد که ابتدا باید پرسید: سومری ها از کجا آمده اند؟

گفته می شود که تمام تمدن های مهم باستانی، از جمله تمدن های سومری ها، مصری ها و یونانیان باستان، از ناکجاآباد ظاهر شده اند! با این حال، شواهد فیزیکی غیرقابل انکاری وجود دارد که به ریشه های تمدن های باستانی اشاره می کند. این کتاب امیدوار است کتاب های تاریخ را در سراسر جهان تغییر دهد.

سومری ها ترک هستند، ثابت شده!

فهرستی از نشریات مربوط به روابط سومری – ترکی از زمان کشف تمدن سومری در 160 سال پیش در این فهرست گنجانده شده است. در اینجا چیزهایی را خواهید یافت که در حافظه باقی مانده و در کتاب های تاریخ و تاریخ گم شده اند، اما این تنها بخشی از آن است.

این کتاب گسترده ترین تحلیلی است که در مورد ریشه سومری منتشر شده است!

الواح خط میخی همچنین اطلاعاتی در مورد تمدن‌های مصری‌ها، سکاها، حتیان، هیتی‌ها، توروک، اوغوزها، ترک‌های اوغور، عیلام، گوت، گوت‌ها، گوتیان و هیکسوس ارائه می‌دهند.

 

ISBN-10 : 1521532362

ISBN-13 : 978-1521532362

Publication date : 20 Jun. 2017
Dimensions : 21.59 x 1.37 x 27.94 cm
Language : English
Print length : 216 pages