نشریه الکترونیکی ائل اوبا

و من آیاته خلق السّموات و الأرض و اختلاف ألسنتکم و ألوانکم إنّ فی ذلک لآیات للعالِمین

تانک های نیروهای مسلح ترکیه وارد خاک سوریه شدند


لینک مطلب : http://eloba.ir/?p=1364

به گزارش ائل اوبا به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه ، در چارچوب عملیات سپر فرات در شمال سوریه تانک های نیروهای مسلح ترکیه وارد خاک سوریه شدند.

در چارچوب عملیات سپر فرات در شمال سوریه که توسط نیروی ویژه مشترک ارتش ترکیه و جنگنده های ائتلاف بین المللی اجرا می شود، تانک های نیروهای مسلح ترکیه وارد خاک سوریه شدند.

هدف انجام عملیات در شمال سوریه، تأمین امنیت مرزهای کشور، مبارزه با داعش، پشتیبانی از نیروهای ائتلاف بین المللی و تأمین و حفظ تمامیت ارضی سوریه است. ( Yalçın Yoncalık - خبرگزاری آناتولی )
هدف انجام عملیات در شمال سوریه، تأمین امنیت مرزهای کشور، مبارزه با داعش، پشتیبانی از نیروهای ائتلاف بین المللی و تأمین و حفظ تمامیت ارضی سوریه است.

بنا به اعلام منابع نظامی ترکیه، نیروهای مسلح در چارچوب عملیات سپر فرات که بامداد امروز در شمال سوریه آغاز کرده است، اقدامات خود را انجام می دهد.

در این راستا تانک‌های نیروهای مسلح ترکیه وارد خاک سوریه شدند.

عملیات نیروی ویژه مشترک ارتش ترکیه با همکاری ائتلاف بین المللی علیه داعش که از ساعات اولیه بامداد امروز در شمال سوریه آغاز شده است، عملیات “سپر فرات” نام گذاری شد.

هدف از این عملیات که در حال حاضر ادامه دارد کمک به نیروهای ائتلاف بین المللی در مبارزه با داعش و بازگرداندن امنیت به مناطق مرزی کشور با سوریه است.

منابع نظامی ترکیه اعلام کردند: “در چارچوب عملیات سپر فرات که در شمال سوریه در حال اجرا است، 294 گلوله توپ و راکت به 81 موضع شلیک شده است. دو فروند جنگنده اف – 16 نیز اهداف تعیین شده را هدف قرار می دهند”.