نشریه الکترونیکی ائل اوبا

و من آیاته خلق السّموات و الأرض و اختلاف ألسنتکم و ألوانکم إنّ فی ذلک لآیات للعالِمین

پشت پرده روز بزرگداشت کوروش هخامنشی


لینک مطلب : http://eloba.ir/?p=1635

ائل اوبا – از جمله جریانات در حال گسترش در جامعه ایرانی افزایش فعالیت باستان گرایی با محوریت کوروش هخامنشی تحت لوای صاحبان اتاق فکر صهیونیستی است ، با این هدف که در مبانی و ارزش های جامعه اسلامی خلال ایجاد کنند.

از جمله بسترهای ضد اسلامی طرح باستان گرایی از سوی معاندین تبلیغ آیین زرتشتی گری و پیوستن تفاله های رژیم سابق با پوشش میهن دوستی و باستان گرایانه است و این مجال را برای جمع کردن و جذب جوانان مغتنم شمرده اند.

img_20161030_105250-min

برخی گروه های زیرزمینی پیرو خط فکر غربی – صهیونیستی با رویکردی قومیت ستیزانه و با اهدافی کاملا دیکته شده در حال ترویج جریانات مسموم باستان گرایی بر علیه اهداف عالیه اسلام اند و آثار آن در تجمع روز هفتم آبان که به روز بزرگداشت کوروش معروف گشته قابل لمس است.

این جریانات مهندسی شده چندی است در سایه بی خبری و سکوت مسئولان کشور به صورت عمومی و یا زیر زمینی به توزیع اقلامی چون کارت پستال ، گردنبد ، نمادهای اهورا مزدا ، علائم و نشان های باستانی ، کتب و … می کنند. حتی دیده شده برخی از این اقلام برای ترویج تفکر باستان گرایی و بالاخص دعوت مردم به آیین آتش پرستی با بهانه تاریخ و تمدن پرشکوه ایران به رایگان در اختیار آنان قرار گرفته است.

از جمله اهداف دنبال شده ازسوی این جریانات تغییر عواطف و احساسات ، فکر و اندیشه و باور و ارزش ها و آرمان های جامعه اسلامی است. آنان با منسوب کردن جملات دروغین به کوروش هخامنشی و تحریف واقعیات تاریخی از احساسات و روحیه عدالت خواه و قهرمان دوستانه جوانان سو استفاده کرده و از آن در جهت پیشبرد اهداف و مقاصد شوم خود استفاده ابزاری می کنند.

انتهای پیام