نشریه الکترونیکی ائل اوبا

و من آیاته خلق السّموات و الأرض و اختلاف ألسنتکم و ألوانکم إنّ فی ذلک لآیات للعالِمین

پنالتی برعلیه تراکتوردرست نبود/ درگلزنی مشکل داریم


لینک مطلب : http://eloba.ir/?p=421

947427سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت : ضربه پنالتی که داور بازی بر علیه تراکتور گرفت درست نبود.

تونی اولیویرا عصر جمعه پس از باخت تمیش در خانه ،مقابل پرسپولیس تهران، افزود : تاکنون در مورد داوری صحبت نکرده ام اما این داور از اول بازی بر علیه تراکتورسازی سوت زد .

وی با انتقاد از داوری بازی و با بیان اینکه سابقه این داور در لیگ بسیاری از چیزها را روشن می کند،اظهار کرد : من نیامدم در مورد داوری صحبت کنم ،ولی در جایی که داور میدان باید کارت قرمز به بازیکن پرسپولیس نشان می داد ،اینکار را نکرد اما در جایی که نباید پنالتی بر علیه تراکتور می گرفت ،خطای پنالتی اعلام کرد .

اولیویرا همچنین در خصوص بازی هم گفت : تیم تراکتورسازی نتوانست موقعیت گل به وجود بیاورد و در مقابل تیم حریف رو به بازی مستقیم آورد و توپ های دوم را به خوبی قطع کرد .

وی اضافه کرد : با این حال در نیمه اول و نیمه دوم موقعیت های زیادی را از دست دادیم و هنوز مشکل گلزنی تیم حل نشده است .

وی گفت : بی دقتی بازیکنان در تیم ایجاد مشکل کرد و این بی دقتی ها ربطی به تمرینات ندارد چون تمرینات لازم را انجام می دهیم اما در بازی ارسال توپ ها یا کوتاه است به مقصد نمی رسد یا بلند است از همه عبور می کند .

تونی با بیان اینکه وقتی تیم را تحویل گرفتم متوجه نشدم بازیکنان پایه و کلیدی ندارم،یادآوری کرد : در صورتی که بازیکن کلیدی نباشد باید به دنبال بازیکنان دیگر باشم .

وی اضافه کرد : در چهار باری که در تیم تراکتورسازی سرمربی بودم با چهار تیم کاملا متفاوت روبرو شدم ،بر این اساس باشگاه تراکتورسازی تبریز باید هدف داشته باشد یعنی اینکه در برنامه های خود هدف گذاری برای جام حذفی،لیگ برتر یا مسابقات لیگ آسیایی را داشته باشد .

سرمربی تیم تراکتورسازی تاکید کرد : این تیم باید حتی برای سه سال آینده خود نیز برنامه داشته باشد ،نه اینکه حتی یک بازیکن از تیم سه سال گذشته در تیم حضور نداشته باشد .

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته هفتم لیگ برتر باشگاه های ایران در خانه خود با نتیجه یک بر صفر مقابل پرسپولیس تن به شکست داد.

به گزارش ایرنا، این دیدار حساس عصر جمعه با قضاوت محسن ترکی در حضور حدود 20 هزار تماشاگر ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار شد و با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

تک گل این دیدار را جری بنگستون مهاجم اهل هندوراس از روی نقطه پنالتی برای سرخپوشان پایتخت به ثمر رساند.

پرسپولیس با کسب این پیروزی هفت امتیازی شد و خود را به رتبه یازدهم رساند و تراکتورسازی نیز با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل بهتر در رتبه دهم باقی ماند.