نشریه الکترونیکی ائل اوبا

و من آیاته خلق السّموات و الأرض و اختلاف ألسنتکم و ألوانکم إنّ فی ذلک لآیات للعالِمین

استاد دانشگاه تبریز ، نمونه کشوری شد


لینک مطلب : http://eloba.ir/?p=377

946257دکتر حبیب امین فر، استاد دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تبریز بعنوان استاد نمونه کشوری در سال تحصیلی 94- 93 انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در مراسمی که با حضور دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و جمعی از اساتید دانشگاه ها در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، با اهدای لوح سپاسی از سوی وزیر علوم از دکتر حبیب امین فر، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تبریز بعنوان استاد نمونه کشوری تجلیل شد.

در قسمتی از این لوح که به امضای محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری رسیده، آمده است؛ آمیختگی علم و ایمان، کانون اصلی اقتدار یک ملت است. بدیهی است اعتلای ارزش های اصیل دینی و فرهنگی و تداوم استقلال علمی و جنبش دانش بنیان کشور، مرهون تلاش ارزشمند استادان و اندیشمندانی است که با اندیشه خلاق و قلم پویای خود، آینده ای روشن و امیدآفرین را به ایران اسلامی هدیه می کنند.

در لوح وزیر علوم به استاد دانشگاه تبریز اضافه شده است: اینک که با استعانت از ذات اقدس حق و به مدد عزم استوار ، همت ستودنی و تلاش های خستگی ناپذیر خود مفتخر به کسب عنوان ‘ هیات علمی نمونه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی وفناوری کشوردر سال تحصیلی 94-93 شده اید، این افتخار بزرگ را صمیمانه تبریک می گویم.

اساتید نمونه کشوری براساس آئین نامه ارتقاء و فعالیت های اجرایی، علمی، فرهنگی و آموزشی پس از بررسی در کمیته ای، از دانشگاه خود به وزارت علوم معرفی می شوند و کمیته ای نیزدر این زمینه که به ریاست معاون آموزشی وزارت علوم تشکیل می شود، اساتید نمونه را انتخاب می کند.

دکتر حبیب امین فر، استاد تمام دانشکده مکانیک دانشگاه تبریز، چاپ 27 مقاله در مجلات ISI ، تعداد8 مقاله در نشریات علمی و پژوهشی و ارایه 33 مقاله در همایش های ملی و بین المللی را در کارنامه فعالیت های علمی خود دارد.

از سوابق اجرائی این عضو هیات علمی دانشگاه تبریز نیز می توان به ریاست سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی، معاون وزیر در مهندسی و طرح های وزارت نفت، عضو اصلی هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران، مشاور عالی وزیر نفت در مهندسی و طرح ها، مشاور وزیر و رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان، مدیر مهندسی و ساختمان شرکت ملی نفت ایران، مدیر مهندسی و ساختمان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، رئیس هیئت مدیره شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران، عضو هیئت مدیره ماشین سازی اراک اشاره کرد.

دانشگاه تبریز به عنوان دومین دانشگاه کشور از لحاظ تاریخی ، افزون بر 20 هزار دانشجو در رشته ها و مقاطع تحصیلی مختلف دارد.