نشریه الکترونیکی ائل اوبا

و من آیاته خلق السّموات و الأرض و اختلاف ألسنتکم و ألوانکم إنّ فی ذلک لآیات للعالِمین

اتفاق نادردر فوتبال/ مدیرعامل تراکتورسازی به سرمربی لیست می دهد


لینک مطلب : http://eloba.ir/?p=666

81846544-70316223دراتفاقی نادر و شاید بی نظیر در فوتبال جهان و ایران قرار است مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز به سرمربی تیمش لیست بازیکن بدهد.

تونی اولیویرا جمعه شب درکنفرانس خبری پس از بازی با سیاه جامگان با اعلام این خبر، با انتقاد از وضعیت نابسامان باشگاه تراکتورسازی درباره ورود و خروج بازیکنان، گفت: من هیچ لیست خروجی و ورودی به باشگاه نداده ام چون من تمام بازیکنان و سه دروازه بان کنونی را برای ادامه فعالیت می خواهم.
وی اظهارکرد: اما درتبادل نظر با مدیرعامل باشگاه قرار شد وی لیستی از بازیکنانی که شاید جایگزین بازیکنان سرباز شوند را به من ارایه کند، لیستی که من هیچ خبری از آن ندارم.
تونی ادامه داد: دراین شرایط سئوال من از مدیرعامل این است که من چگونه تیمی که چهار ماه طول کشیده بسازم باید از دست داده و دوباره اقدام به ساختن تیمی جدید کنم.
وی از مدیران باشگاه تراکتورسازی خواست تا تیم کنونی را به هر نحو ممکن حفظ کنند.
سرمربی پرتغالی تراکتورسازی با بیان اینکه تیم نایب قهرمان فصل گذشته هم اکنون وجود خارجی ندارد و به کلی همه چیز تغییر یافته است، یادآور شد: در حال حاضر تراکتور جدید در دست من است که پس از چهارماه مقداری توانسته ام به آن سر و سامان ببخشم.
تونی درپاسخ به پرسشی در خصوص عدم رضایت هواداران از نتایج این تیم، گفت: اگر شما (خبرنگاران) از من راضی نیستید خیلی راحت می توانید انتقاد کنید و خواستار برکناری ام باشید ، البته دراین خصوص یک نفر(مدیرعامل) باید بتواند تصمیم قطعی بگیرد در غیر این صورت تنها یک راه باقی می ماند و آن ادامه راه تا پایان لیگ.
وی ، جدای سعید آقائی، سامان نریمان جهان، احمد عبدالله زاده، بختیار رحمانی و علی حمودی از تراکتورسازی در نیم فصل را محتمل دانست و درعین حال اعلام کرد: مدیران باشگاه تا کنون چیزی دراین خصوص به من نگفته اند.
سرمربی تراکتورسازی بازی امروز این تیم مقابل سیاه جامگان را به لحاظ نتیجه نامناسب اما به جهت ارایه فوتبالی تهاجمی خوب توصیف کرد وگفت: در30 دقیقه نیمه اول مسلط بر بازی بودیم و با گردش خوب توپ در میدان صاحب چند موقعیت گل شدیم که مهاجم ها نتوانستند آنها را به گل تبدیل کنند.
تونی اضافه کرد: اما در نیمه دوم زیاد خوب نبودیم و تیم حریف نیز زیاد بازی جالبی ارایه نکرد اما سازمان دهی خوبی در زمین مسابقه داشت که تلاش داشت از ضد حملات بیشتر استفاده کند.
به گزارش ایرنا، سرمربی تیم سیاه جامگان مشهد نیز درکنفرانس خبری پس از بازی گفت: با توجه به داشته ها خود به لحاظ بازیکن و تجربه، دراین دیدار خوب ظاهر شدیم و نتیجه تساوی درتبریز برای در حکم برد بود و تیمی که امروز بازی را برد به نظرم سیاه جامگان بود.
فرهاد کاظمی افزود: هرچند در دقایقی از نیمه اول تراکتور به دلیل حمایت هواداران و بازیکنان بزرگش تسلط کامل بر توپ و زمین داشت اما رفته رفته بازی به گونه ای پیش رفت که ما می خواستیم .
دیدار تیم های تراکتورسازی و سیاه جامگان از هفته دوازدهم لیگ برتر با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
با این نتیجه تراکتور با 15 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرارگرفت تا فاصله با صدر جدول به 10 امتیاز افزایش پیدا کند.