نشریه الکترونیکی ائل اوبا

و من آیاته خلق السّموات و الأرض و اختلاف ألسنتکم و ألوانکم إنّ فی ذلک لآیات للعالِمین

آذربایجان غربی میزبان تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان شد


لینک مطلب : http://eloba.ir/?p=1237

2063556مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: سی و یكمین دوره تور نیمه حرفه ای دوچرخه سواری  آذربایجان ۲۴ الی ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

عبدالله چمن گلی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این تور در مجموع به مسافت ۱۰۰۴.۶ كیلومتر در شش مرحله در مسیر استانهای آذربایجان غربی، اردبیل و آذربایجان شرقی برگزار می شود افزود: مرحله نهایی و ششم نیز ۲۹ اردیبهشت در تبریز مقابل لاله پارك به مسافت ۱۱۴ كیلومتر برگزار می شود.

وی ادامه داد: طی سالهای گذشته هیچ ورزشكاری از آذربایجان غربی در تور دوچرخه سواری آذربایجان حضور نداشت ولی امسال با حمایت های استاندار، شش دوچرخه سوار استان در این مسابقه ها حضور خواهند داشت.

چمن گلی فزود: مرحله اول در مسیر تبریز به ارومیه به مسافت ۱۶۲.۴ كیلومتر، مرحله دوم در مسیر ارومیه به منطقه آزاد تجاری ارس به مسافت ۲۰۹.۴ كیلومتر، مرحله سوم در مسیر منطقه آزاد تجاری ارس به تبریز به مسافت ۱۳۹.۹ كیلومتر برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در مرحله چهارم این تور ركاب زنان مسیر تبریز به سرعین را به مسافت ۱۹۸.۲ كیلومتر ركاب می زنند و وارد استان اردبیل خواهند شد و در مرحله پنجم مسیر سرعین به پیست اسكی سهند به مسافت ۱۸۰.۷ برگزار می شود.

چمن گلی یاد آور شد: اروین كیست ماكر از كشور هلند به عنوان كمیسر ارشد و اوله اولسن از كشور دانمارك به عنوان افسر آنتی دوپینگ برای حضور در سی و یكمین دوره تور دوچرخه سواری آذربایجان از سوی UCI طی نامه رسمی معرفی شده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: تیم‌های پتروشیمی تبریز، شهرداری تبریز، پیشگامان كویر یزد و نماینده آذربایجان غربی به عنوان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران و تیم‌ هایی از اتریش، آلمان، چین، كویت، مالزی، هلند، چین تایپه، ژاپن، آمریكا، قزاقستان، استرالیا و تیم‌های ملی هنك‌ كنگ، مغولستان و سوریه تیم‌های خارجی شركت كننده در این تور هستند.