نشریه الکترونیکی ائل اوبا

و من آیاته خلق السّموات و الأرض و اختلاف ألسنتکم و ألوانکم إنّ فی ذلک لآیات للعالِمین

تعرفه تبلیغات در سایت

نگرش ما در پایگاه اینترنتی ائل اوبا تجاری و درآمدزایی نیست ، اما وقتی صحبت از پذیرش آگهی می نماییم ، مقصودمان تامین مالی برای فراهم نمودن بستر لازم به منظور غنی سازی محتوایی و هزینه های نگهداری سایت مانند خرید هاست و پهنای باند و تهیه نرم افزار از شرکت پشتیبان ، همچنین توسعه فنی و مهندسی این پایگاه در آینده است ؛

و همه این هزینه ها باید از همین مجرا تامین گردد ، چراکه ائل اوبا به هیچ سازمان و نهادی وابسته نیست و طبیعتا حامی و اسپانسری نیز ندارد.

لذا برای تامین هزینه ها و مخارج جهت ادامه فعالیتمان ، همانند رسانه های دیگر اقدام به پذیرش آگهی می نماییم.

ضوابط و شرایط درج آگهی در ائل اوبا

1 – طراحی و ساخت بنر تبلیغاتی بر عهده آگهی دهنده است.

2 – بنرهای تبلیغاتی در قالب فرمت های SWF و GIF  و JPG  پذیرفته می شوند.

3 – حداکثر حجم فایل بنر می تواند 50 کیلوبایت باشد.

4 – در زمان نمایش آگهی اگر بدون هماهنگی با ائل اوبا ، تغییری در ماهیت سایت آگهی دهنده ( مانند انتقال بازدیدگنندگان به یک سایت دیگر ) یا هر موردی که به نحوی سوء استفاده از تبلیغات در ائل اوبا محسوب گردد ، ایجاد شود ، نمایش آگهی بلافاصله وبدون اخطار قبلی قطع خواهد شد.

5 – از پذیرش آگهی سایت های حاوی مطالب و تصاویر غیراخلاقی ، استفاده ابزاری از زنان ، شبکه ها و سایت های شرط بندی و مرتبط با تجارت هرمی و امثالهم معذوریم.

6 – هر آگهی ( بنر ) می تواند تنها شامل یک لینک به سایت مد نظر سفارش دهنده آگهی باشد.

7 – تصاویر و یا محتوای آگهی می بایست مطابق هنجارهای کشور ایران وهمچنین آیین نامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه انتشار آگهی باشد.

8 – پذیرش آگهی مرتبط با فعالیت ها یا شخصیت های سیاسی امکانپذیر نمی باشد.

9 – در صورتی که محتوای آگهی فعالیت سایت بر اساس نظر وزارت ارشاد نیازمند مجوز خاصی باشد ( مانند مجوزهای صنفی ) آگهی دهنده میبایست آنها را کسب و در صورت لزوم ارائه کند.

10 – در صورتی که دستور قضائی یا اخطاری توسط نهادهای ناظر ( نهاد قضائی ، انتظامی یا وزارت فرهنگ و ارشاد ) نسبت به حذف یا توقف نمایش یک آگهی به مسئولین سایت ابلاغ شود ، آگهی فوق از سایت حذف خواهد شد.

11 – تبلیغات شبکه ها و سایت های کسب درآمد بر اساس کلیک یا همکاری اشتراکی ( Pay Per Click  ) پذیرفته نمی شود.

12 – تبلیغ گروه های ایمیل ( مانند گروه های یاهو ) و هر گونه بانک اطلاعات ایمیل ها ، دریافت اطلاعات کاربران و شیوه های جذب ایمیل کاربران با ارسال ایمیل بصورت انبوه پذیرفته نمی شود.

13 – آگهی شبکه های اجتماعی ، همسریابی ، دوست یابی و چت روم ها و سایت هایی با فعالیت مشابه و یا به نحوی که چنین سایت هایی را تبلیغ کنند ، پذیرفته نمی شود.

14 – درج آگهی سایت های انتشار موزیک ، سایت هایی که به نحوی محتوای غیرمجاز سایت های فیلتر شده توسط نهادهای ناظر براینترنت درایران را در اختیار کاربران قرار می دهند یا آنرا تبلیغ می کنند ، امکانپذیر نمی باشد.

نمایی از موقعیت آگهی ها

مراحل سفارش آگهی

قدم اول :  آدرس وبسایت ، محصول و یا خدمتی را که تمایل به تبلیغ آن دارید ، به همراه بنرتان در اختیار ما قرار دهید تا آن را به لحاظ فنی و محتوایی مورد بررسی قرار دهیم.

قدم دوم :  پس از اعلام تایید شدن آگهیتان ، مبلغ آگهی را با توجه به کلاس آگهی درخواستی به شماره کارت اعلامی واریز و مشخصات واریز وجه ( شماره پیگیری تراکنش ) و یا تصویری از رسید پرداختی را برای ما ارسال نمایید.

فعال سازی آگهی در ائل اوبا طی ایمیلی به اطلاع آگهی دهنده خواهد رسید.

از طریق ایمیل ads@eloba.ir باما در تماس باشید.

جدول قیمت آگهی بر اساس مدت نمایش در صفحات سایت
جایگاه تبلیغ نوع سرویس مدت نمایش قیمت به ریال
A1  نمایش بنر ۱۲۰ در ۲۴۰  2 ماه  ۵۰۰٫۰۰۰
A2  نمایش بنر ۱۲۰ در ۲۴۰  2 ماه   ۴۴۰٫۰۰۰
A3  نمایش بنر ۱۲۰ در ۲۴۰  2 ماه  ۳۸۰٫۰۰۰
A4 نمایش بنر ۱۲۰ در ۲۴۰  2 ماه  ۳۲۰٫۰۰۰
A5  نمایش بنر ۱۲۰ در ۲۴۰   2 ماه  ۲۶۰٫۰۰۰
A6  نمایش بنر ۱۲۰ در ۲۴۰   2 ماه  ۲۰۰٫۰۰۰
A7  نمایش بنر ۲۴۰ در ۸۵   2 ماه  ۴۵۰٫۰۰۰
A8  نمایش بنر ۲۴۰ در ۸۵   2 ماه ۴۵۰٫۰۰۰

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.