نشریه الکترونیکی ائل اوبا

و من آیاته خلق السّموات و الأرض و اختلاف ألسنتکم و ألوانکم إنّ فی ذلک لآیات للعالِمین

ارومیه میزبان مسابقات کبدی جوانان آقایان وبانوان آسیا خواهد بود


لینک مطلب : http://eloba.ir/?p=878

48595_elمعاون توسعه ورزش قهرمانی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: در دهه فجر امسال میزبان چندین رویداد مهم ورزشی در سطح آسیایی، بین المللی و کشوری هستیم.

به گزارش ایلنا کیومرث پورایراندوست در جلسه هماهنگی برنامه‌های کمیته ورزش و جوانان ستاد گرامیداشت دهه فجر در آذربایجان غربی افزود: برگزاری مسابقات کبدی جوانان مردان و زنان آسیا در ارومیه، رقابت‌های بین‌المللی بوکس فجر در خوی، مسابقات بین‌المللی کبدی در نقده، رقابت‌های سامبوی قهرمانی کشور در بوکان، جام بین‌المللی والیبال و جام بین‌المللی شطرنج سرداران آذربایجان در ارومیه از جمله رویدادهای مهم ورزشی در دهه فجر امسال به شمار می‌روند.

وی اظهار کرد: رکوردزنی شنای 37 کیلومتر، برگزاری جشنواره اسکی و برف، افتتاح خانه والیبال، همایش موتورسواری، کوهپیمایی، دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی، رژه اسب سواران در داخل شهر، تجلیل از قهرمانان و هیات‌های برتر از دیگر برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان در راستای گرامی‌داشت دهه فجر در سال جاری به شمار می‌روند.

وی با اشاره به اینکه بیش از دو هزار عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی ویژه دهه فجر برای اجرا در شهرستان‌های آذربایجان غربی برنامه‌ریزی شده است، اضافه کرد: تجلیل از کارکنان مدال آور در المپیادهای کشوری نیز در این راستا در دستور کار قرار دارد.

در این جلسه نمایندگان ادارات و ارگان‌های دولتی گزارش‌هایی در خصوص تدوین برنامه‌های ورزشی گرامی‌داشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر ارائه کردند.

برگزاری برنامه‌های فرهنگی ورزشی، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، جشنواره مد و لباس بانوان، همایش مبارزه با مواد مخدر، نمایشگاه توانمندی تولیدات زنان سرپرست خانوار، از جمله برنامه‌های تدوینی بودند.