نشریه الکترونیکی ائل اوبا

و من آیاته خلق السّموات و الأرض و اختلاف ألسنتکم و ألوانکم إنّ فی ذلک لآیات للعالِمین

شهادت پرسنل هنگ مرزی اورمیه در درگیری با عناصر تروریستی پژاک


لینک مطلب : http://eloba.ir/?p=2048

همزمان با نخستین روز از ماه مبارک رمضان درگیری نیروهای هنگ مرزبانی اورمیه با اعضای گروهک تروریستی پژاک منجر به شهادت ۲ تن از مرزبانان کشورمان شد.

به گزارش ائل اوبا به نقل از مهر ، ساعتی پیش درگیری بین نیروهای مرزبان هنگ مرزی اورمیه با تروریست‌های گروهک پژاک منجر به شهادت ۲ تن از پرسنل ناجا شد. این افراد در تله گروهک قرار گرفتند.

ساعت ۱۷:۴۰ مورخه امروز عوامل اکیپ گروهان مرزی ضیایی، هنگ مرزی اورمیه در حال تردد در نوار مرزی به جهت تعویض نیروها بودند که در مسیر با گروهک تروریستی پژاک درگیر که در این درگیری فرمانده گروهان مرزی ضیایی سرگرد محمدرضا فیروزی و استواردوم محمدرضا فرحی به درجه رفیع شهادت نائل و تعدادی دیگر زخمی شدند.

پیکر پاک شهیدان امروز از میدان انقلاب اورمیه تشییع می‌شود

معاون اجتماعی مرزبانی آذربایجان غربی با تایید شهادت 2 تن از پرسنل هنگ مرزی استان گفت: طی درگیری بین نیروهای مرزبان هنگ مرزی ارومیه با تروریست‌های گروهک پژاک 2 تن شهید شده و  7 نفر نیز سطحی مجروح شدند.

سرهنگ گلابی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: درگیری بین نیروهای مرزبان هنگ مرزی اورمیه با تروریست‌های گروهک پژاک منجر به شهادت 2 تن از پرسنل ناجا شد.

وی اظهار کرد: در این درگیری، فرمانده گروهان مرزی ضیایی سرگرد محمدرضا فیروزی و استوار دوم جواد فرحی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی افزود: پیکر پاک سرهنگ دوم  شهید محمدرضا فیروزی و استوار دوم شهید جواد فرحی ساعت ۱۱ امروز یکشنبه ۷ خرداد با حضور مردم شهید پرور اورمیه از میدان انقلاب این شهر تشییع می شود .

همچنین در این درگیری 7 نفر نیز که ۳ کادر پایور و ۴ سرباز بودند مجروح شدند که اسامی مجروحان به این شرح است :

۱. استوار دوم رضا نعمتی

۲. گروهبان یکم مصطفی بصیر

۳ . گروهبان یکم امین میرزایی

۴.  سرباز حسین قهرمانی

۵ . سرباز هادی اصلانی

۶ . سرباز سعید تقی‌لو

۷. سرباز سیامک محمدی

به گزارش ایسنا، در ساعت ۱۷:۴۰ روز گذشته (ششم خرداد) عوامل اکیپ گروهان مرزی ضیایی هنگ مرزی اورمیه در راستای تامین امنیت مرزی و سرکشی از واحدهای مرزی در مسیر با گروهک تروریستی پژاک درگیر شدند که منجر به شهادت 2 تن از مرزبانان شد .